اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۱۰۹۴

سعیدی: نمایندگان تبریز نگران آینده‌ی ماشین‌سازی هستند

سعیدی: نمایندگان تبریز نگران آینده‌ی ماشین‌سازی هستند
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: نمایندگان تبریز نگران آینده‌ی کارخانه ماشین‌سازی هستند.
۱۶:۱۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۷
وانانیوز|

محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌وگویی، با اشاره به اینکه واگذاری ماشین‌سازی بدون اطلاع نمایندگان تبریز در مجلس انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به نگرانی‌های نمایندگان، به دنبال برگزاری جلسه در دفتر دکتر پزشکیان با حضور نماینده‌ای از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران،  سازمان خصوصی سازی و خریدار کارخانه بودیم که به دلیل حضور نیافتن خریدار کارخانه این جلسه برگزار نشد.

وی ادامه داد: هدف نمایندگان تبریز از برگزاری جلسه، اطلاع از برنامه‌های خریدار برای توسعه و پاسخگویی کارخانه برای نیازهای خاورمیانه است.

سعیدی با اشاره به تحصن کارگران ماشین سازی در روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: کارگران نیز نسبت به آینده‌شان نگرانی دارند. معتقدم در واگذاری‌ها موضوع «اهلیت» بسایر حائز اهمیت بوده و خریدار باید برای توسعه، تجهیز و نوسازی ماشین‌سازی برنامه داشته باشد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره‌ی اینکه چرا نمایندگان مجلس در جریان واگذاری ماشین‌سازی قرار نگرفتند؟ گفت: بنده از این روند واگذاری تعجب کردم. توصیه‌های نمایندگان تنها از سر دلسوزی بوده و پیش از این علی‌رغم مخالفت نمایندگان، کارخانه به فردی که از نظر مالی اهلیت نداشت، واگذار شده بود. 

این نماینده تبریز تصریح کرد: قصد نمایندگان رساندن کارخانه به سطحی است که آن اهداف اولیه در بدو تأسیس ماشین سازی برآورده شود؛ اما متأسفانه همراهی نکرده و اتهام هم زدند.

انتهای پیام

 

 

 

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین